Դրույթներ և պայմաններ
«ՀայԼայն» ընկերության պաշտոնական էջում ԱՌԱՔՄԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ/ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ կանոններ և դրույթներ
Կանխիկ/Անկանխիկ(Master,Visa,Arca) և Առցանց վճարային համակարգեր(iDram,inecoPay)
Սույն էջում գնում իրականացնելիս կանխիկ/անկանխիկ,առցանց դրամապանակից օգտվելիս, կարող եք վճարել առաքման ձևակերպման վերջին փուլում ՝ ընտրելով վճարման նախընտրելի տարբերակ
- «Կանխիկ» վճարման նախընրելի տարբերակը ենթադրում է կատարել վճարում` առձեռն , առաքման արժեքին ՝էջից ծանոթանալով և կտրոնը ստուգելուց հետո.Գումարը վճարել համաձայն կտրոնի նշված արժեքի:Պատվերը հաստատելիս խնդրում ենք մեկնաբանությամբ կամ զանգով նշել առկա վճարման գումարը, մանրադրամի/դրամի վերադարձի խնդրից խուսափելու համար:
2. «Անկանխիկ» Master,Visa և Arca վճարային համակարգերով վճարում իրականացնելիս կցեք Ձեր քարտը՝ հիմնական վճարումների համար կամ հաստատման վերջին փուլում ավելացրեք նախընտրելի քարտային տվյալներ:
Ուշադրություն:Անկանխիկ վճարման դեպքում գումարի գանձում իրականացվում է բանկի կողմից՝ 10 րոպեի ընթացքում,
ԱՆԲԱՎԱՐԱՐ ՄԻՋՈՑՆԵՐ, ՕԳՏԱՏԻՐՈՋ ՍԽԱԼ ՏՎՅԱԼՆԵՐ, ՍԽԱԼ ՊԻՆ, ՈՐՈՆՄԱՆ ՄԵՋ ԳՏՆՎՈՂ ՔԱՐՏ ծանուցումների դեպքերում գործարքը համարվում է չեղյալ՝ բանկի և ռեստորանի կողմից:
ԱՆԲԱՎԱՐԱՐ ՄԻՋՈՑՆԵՐ ծանուցման դեպքում գործարքը չեղարկվում է,իրականացվում է ճշտում հաճախորդի հետ:
Պատվերում առկա ուտեստի բացակայության դեպքում , իրականացվում է գանձված գումարի վերադարձ քարտին:
3. Իդրամ էլեկտրոնային դրամապանակով վճարելիս անհրաժեշտ է սքանավորել QR ծածկագիր կամ NFC անհպում հրահանք ՝ վճարման կտրոնը ստանալու և վճարելու համար:
Ուշադրություն:Վճարման հաստատման, չեղարկման , անբավարար միջոցների դեպքերում կստանաք ծանուցում իԴրամ հավելվածի և ռեստորանի տեղեկատու նամակի միջոցով:
Պատվերի ստացման/ընթացքի/առաքման/բողոքի/վերադարձի ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
«ՀայԼայն» ընկերության կայքէջից պատվեր կատարելիս գործում է հետևյալ ընթացակարգը ՝
- Հաճախորդը հաջորդաբար ստանում է էլ.հասցեի ծանուցումներ պատվերի կարգավիճակի վերաբերյալ ՝
ԸՆԴՈՒՆՎԱԾ է/ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ է/ԱՌԱՔՎԱԾ է/ԱՎԱՐՏՎԱԾ է/ ԿԱՄ ՄԵՐԺՎԱԾ է
2. Պատվերի առաքման ժամկետներ
Պատվերի ընդունման պահից հետո, (ԵԹԵ ՆՇՎԱԾ ՉԷ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ԺԱՄ) , հաճախորդին տեղեկացվում է պատվերի հնարավոր առաքման մասին ժամային տեղեկատվություն:
ՈՒշադրություն:Ռեստորանի կողմից նախապես նշված ժամկետներում առաքման չիրականացման/ուշացման դեպքերում ռեստորանը կրում է լրիվ պատասխանատվություն և համաձայնեցնում պատվերի մատուցումը հաճախորդի հետ:
3. Պատվերի հետ կապված խնդիրներ
Պատվերում առկա սննդի հետ կապված անհամաձայնության,պատվերի ՝ թերի/ոչ ճիշտ ընդունման և պատրաստման դեպքում իրականացվում է պատվերի փոփոխություն ՝ նախկինի հետ վերադարձ-նորի մոտեցում: